• Przeprojektowane owiewki nadają modelowi na rok 2025 bardziej wyrazisty charakter
  • Nowe, skuteczniejsze światła do jazdy dziennej – z wbudowanymi kierunkowskazami – poprawiają rozpoznawalność przodu motocykla
  • Znaczący wzrost mocy i momentu obrotowego w średnim zakresie obrotów podnosi ogólne osiągi motocykla
  • Wersja z elektroniczną regulacją charakterystyki zawieszenia Showa EERA™ oferuje lepsze wrażenia z jazdy
  • Zmienione parametry pracy DCT zapewniają płynniejszą zmianę biegów przy różnych prędkościach
  • Wyższe walory praktyczne i wygoda podróżowania dzięki udoskonaleniom siedzenia, kufrów, przedniej szyby i owiewek

 

 

  • Wysoka moc silnika z modelu CBR1000RR Fireblade
  • Tradycyjne prowadzenie Horneta zagwarantowane dzięki nowej ramie o wysokiej sztywności skrętnej, krótkim przełożeniom biegów i zawieszeniu Showa
  • Prosta i zarazem drapieżna stylistyka streetfightera zbudowana wokół charakterystycznej dla Horneta, wąskiej talii i szerokiego przodu z podwójnymi reflektorami LED o dużej mocy

Wyższy poziom dynamiki wersji SP, dzięki zaawansowanemu zawieszeniu Öhlins i hamulcom Brembo
 

  • Aktualizacje w gamie modeli Forza na rok 2025 podkreślają ich status jako rodziny skuterów premium „GT”
  • Zmiany w stylistyce flagowego modelu Forza 750 objęły m.in. reflektory, które wyposażono w światła do jazdy dziennej z wbudowanymi kierunkowskazami
  • Użytkownik Forzy 750 zyskuje lepszą ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, zwiększoną przestrzeń na nogi i ułatwiony dostęp do podłoża
  • W kilku elementach nadwozia zastosowano ekologiczne materiały, w tym biopochodny polimer DurabioTM
  • Zmienione parametry przekładni DCT zapewniają lepszą kontrolę nad maszyną przy niskich prędkościach
  • Wszystkie trzy skutery z rodziny Forza spełniają normę Euro 5+

 

 

  • W ramach tegorocznej edycji konkursu  Honda Customs, aż 16 motocykli z 9 europejskich krajów zostało zaprezentowanych online, na stronie www.hondacustoms.com oraz podczas festiwalu Wheels and Waves w Biarritz
  • Prezentowane motocykle bazowały na modelach CL500 i CL250*
  • „Bunker Imprint” z Turcji – nowoczesna interpretacja klasycznego cafe racera – wygrała piątą edycję konkursu, zdobywając 37% głosów
  • „Ocean’s Track”, zbudowany przez francuski salon Oceane Motos, zajął drugie miejsce, zdobywając 20% głosów, a niemiecki „CL Surfer” znalazł się na trzecim miejscu
  • Ponad 25 500 głosów oddano latem na hondacustoms.com, co stanowi wzrost o 18% w porównaniu z ubiegłoroczną edycją konkursu

 

 

Wyjątkowy motocykl „Bunker Imprint” CL250, przygotowany przez turecką firmę Bunker Custom Cycles  (@bunkercustomcycles), został ogłoszony zwycięzcą konkursu Honda Customs 2024.

Bazująca na sukcesie z poprzednich lat, tegoroczna edycja konkursu rzuciła światło na modele CL500 i 250 – maszyny w stylu scramblera, wzbogacone sugestywnymi detalami stylizacyjnymi. Opracowane zgodnie z zasadą „Wyraź siebie”, modele CL stanowią idealną bazę dla profesjonalnych customizatorów, zapraszając ich do maksymalnego wykorzystania kreatywności, a także do samoekspresji i podkreślenia indywidualności.

 

Zwycięzcy:

P1 Bunker Imprint - Turcja

Bunker Imprint to 180-stopniowy odwrót od korzeni scramblera CL, przy wykorzystaniu współczesnego stylu retro cafe racera. Zdobywając aż 37% z 25 558 głosów oddanych podczas tegorocznej edycji konkursu na hondacustoms.com, zespół Bunker wykorzystał seryjny model CL250 i dodał niestandardową, wzmocnioną włóknem szklanym, drukowaną w technologii FDM 3D, półowiewkę nylonową, nowe panele boczne, rzeźbioną osłonę podwozia z zamkniętym wydechem, zmienione siedzenie i elementy tyłu.

Bunker Customs jest piątym customizatorem, który zdobył tytuł w Biarritz, dołączając do:

* portugalskiej firmy Art on Wheels (@artonwheelsgarage), która w roku 2023 stworzyła „Furiosa” Dax we współpracy z Tamarą Alves (@tamara_aalves)

* Motocicli Audaci – włoskich twórców Maanboard CMX500 Rebel z roku 2022

* portugalskiego dealera  Mototorfa Motorfa, który w 2021 roku zbudował Fenixa na bazie modelu CB650R 

* szwajcarskiej firmy Brivemo Motos, która stworzyła wersję „Africa Four” CB1000R w roku 2020

Zwycięstwo Bunker Imprint dla Turcji odzwierciedla rosnące zainteresowanie i popyt na motocykle i skutery w tym kraju. W 2023 r. turecki rynek motocyklowy osiągnął ponad 530 000 sztuk – to 38% z 1,3 miliona sprzedaży zarejestrowanej w pozostałej części Europy, trzykrotność wyniku z roku 2022 (190 000 sztuk) i czterokrotność sprzedaży z roku 2021. (140 000).

Çetin Kardeş, szef działu motocykli w Honda Turkey, skomentował: „To dla nas prawdziwa przyjemność zdobyć tę nagrodę za projekt, który odzwierciedla naszą wizję tworzenia zdrowej i wyjątkowej kultury motocyklowej w Turcji. Będziemy pracować dalej, aby zachęcać i rozwijać świat motocykli w społeczeństwie. Chciałbym szczerze podziękować wszystkim naszym kolegom, którzy przyczynili się do tego sukcesu”.

 

P2 Ocean’s Track - Francja

Drugie miejsce w głosowaniu zdobył francuski „Ocean’s Tracker”. Stworzona przez Oceane Motos (@Oceane_motos_officiel), efektowna maszyna prezentuje amerykański styl flat track z nutą motocykla kaskaderskiego. Kluczowe zmiany w stosunku do standardowego CL500 to czerwona rama i wahacz, złote koła, bardzo szeroka kierownica z lusterkami na końcach, podwójne reflektory LED z projektorem, nieco przesunięte w przedniej tablicy z numerem oraz pojedyncze siedzenie.

 

P3 CL Surfer - Niemcy

Podium tegorocznej imprezy Hondacustoms zamknął niemiecki CL Surfer, zainspirowany pięknymi plażami i luźną atmosferą surfingu w Biarritz – siedzibie festiwalu Wheels and Waves. Stworzony przez zespół flagowego salonu dealerskiego Honda Centre we Frankfurcie (@hondamotorrad_de), CL Surfer pasuje do nastroju dzięki metalicznemu, srebrnemu zbiornikowi paliwa oraz przednim i tylnym błotnikom (z charakterystycznym niebieskim paskiem), a także kierownicy typu clip-on, nowemu wydechowi i charakterystycznej brązowej skórzanej kanapie.

 

P4 Alpina 500 – Szwajcaria

Pierwszą piątkę zwycięzców uzupełniły oszałamiająca Alpina 500, zbudowana przez Meister Engineering (@meisterengineering ) oraz Enduro 500 hiszpańskiej firmy Stil Moto.

Alpina 500, świętująca 50-lecie istnienia Hondy w Szwajcarii, czerpie z bogatego dziedzictwa Hondy, jednocześnie nawiązując do takich detali, jak zbiornik paliwa w stylu CB, zredukowana rama pomocnicza i minimalistyczne siedzenie.

 

P5 Enduro 500 - Hiszpania

Enduro 500 w dużej mierze uosabia styl scramblera CL i został zaprojektowany tak, aby chwytać za serce, przywołując wspomnienia pięknej, złotej ery motocykli. Z przyciągającym wzrok lakierem zbiornika, wysoko zamontowanym przednim błotnikiem, siatkową osłoną reflektora, niestandardowymi tablicami z numerami, różnorodnymi ręcznie robionymi częściami i tłumikiem wydechowym Arrow, Enduro 500 był pomysłem salonu Stil Moto (@stilmotohonda) w San Sebastian.

Ogromne zróżnicowanie palet kolorów, szczegółów projektu i estetyki tych pięciu modeli CL świadczy o wszechstronności platformy jako bazy do personalizacji i jest wyraźną manifestacją motywu przewodniego rywalizacji - „Wyraź siebie”.

 

Hondacustoms headlines

Latem tego roku aż 25 558 osób odwiedziło stronę internetową www.hondacustoms.com, aby oddać swój głos – to wzrost o 18% w porównaniu z ubiegłoroczna edycją konkursu, a prawie 7000 osób pobrało spersonalizowaną tapetę wybranego przez siebie motocykla.

Dla tych, którzy chcą przyjrzeć się bliżej wszystkim 16 spersonalizowanym motocyklom, strona Honda Customs jest nadal dostępna w języku angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim i portugalskim. Użytkownicy nadal mogą pobrać tapetę swoich ulubionych motocykli na komputer lub telefon komórkowy, a także udostępnić swój wybór „polubionych” motocykli w swoich kanałach mediów społecznościowych.

 *W Europie model Honda CL250 jest dostępny tylko w Turcji

 

informacja prasowa

wtorek, 30 lipiec 2024 09:04

Zobaczcie Africa Twin na 2025!

Flagowy motocykl Adventure Hondy, CRF1100L Africa Twin na rok modelowy 2025 otrzyma nowe grafiki oraz nowe malowanie, co jeszcze bardziej uatrakcyjni ten niezmiennie popularny pakiet.

 informacja prasowa

  • Znaczące ulepszenia modeli CRF450R, CRF250R mające na celu poprawę stabilności i kontroli w zakrętach
  • Nowa aluminiowa rama z nowymi górnymi i dolnymi jarzmami
  • Całkowicie nowe przednie zawieszenie Showa o średnicy 49 mm zapewniające wyjątkowo płynny skok widelca; zmodyfikowany tylny amortyzator
  • Zmiany w jednostce napędowej: zwiększone moc, moment obrotowy i przyspieszenie
  • Całkowicie nowe, lekkie osłony
  • CRF250R dziedziczy kontrolę momentu obrotowego Hondy z CRF450R
  • CRF250RWE i CRF450RWE będą po raz pierwszy dostępne w Europie
  • Rodzina CRF z roku modelowego 2025 teraz z nową, atrakcyjną grafiką

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.