Kobiety, o których dziś czytamy w magazynach motocyklowych, wbrew pozorom, nie od zawsze pałały zachwytem do jednośladów. Co zatem skłoniło je do zmiany decyzji?
Kiedy z nimi rozmawiam, niemalże zawsze pada słowo „przypadek”. A co może być tym przypadkiem? Otóż wszystko. Znajomy, który zaproponuje wycieczkę „dla frajdy” i wsiąka się po uszy. Niespodziewany wypad na targi, zlot czy cokolwiek takiego, gdzie motocykle dumnie prezentują się w słońcu, nie mniej dumnie zresztą niż ich właściciele i serducho zabije szybciej na sam widok. Nawet film kiedy piękne oczy z widocznym makijażem puszczą oczko pod kaskiem i w głowie pojawia się myśl „ja też tak chcę”. Albo chociażby widok burzy loków wylewających się spod kasku i jesteśmy „ugotowane”.
Przemek Saleta, Jacek Rozenek, Tomasz Jakubiak, Maciej Orłoś, Michał Żewłakow, Adam Sztaba, Olaf Deriglasoff, Żora Korolyov, masz ochotę na kolację z którymś z tych panów? Zapraszamy na „Wieczór z Dżentelmenem”!
Uwaga rodzice i dzieci! Trwa konkurs na Szkolny Klub Bezpieczeństwa. Zadanie polega na podjęciu działań, które wpłyną na poprawę bezpieczeństwa w lokalnej społeczności. Nagrodą główną jest m.in. mobilne miasteczko ruchu drogowego.
Szósta Wystawa Motocykli i Skuterów w Warszawie przeszła do historii. Jak co roku w hali wystawienniczej przy Marsa tłumy odwiedzających podziawiało maszyny na dwóch kółkach. Było sporo nowości, nie zabrakło też sztandarowych modeli marek.
„Każdy dzień to ryzyko i właśnie dlatego warto żyć! "
Oj , warto! Ryzyko wpisane jest w tożsamość każdego motocyklisty. Wsiada, rusza i rozpiera go duma, że ujarzmił maszynę, że nauczył ją posłuszeństwa, wierzy głęboko w swoje możliwości. I właśnie ta wiara i świadomość , że wszystko kiedyś się zaczęło, bo pragnienia zawsze się spełniają- to obraz mój: „jestem kim jestem”.
Jestem aktorką, marzę o życiowej roli z motocyklem na torze wyścigowym, może chociaż z motorem w tle. Jestem pasjonatką koni, tych prawdziwych i tych mechanicznych, bo kocham wszystko „w biegu”.
Jestem kontynuatorką rodzinnych fascynacji: w dzieciństwie zamiast słuchać kołysanek czy bajek o Kopciuszku,z zapartym tchem połykałam opowieści dziadka Zdzicha, który wymarzonym motocyklem WSK w latach sześćdziesiątych podrywał dziewczyny,imponował umiejętnością jazdy i stał się " chłopakiem z motorem " - tobyło coś! Po latach moje " coś " to Pannonia 250 , Honda CBR 125 Repsol, Kawasaki Ninja 250R i z doskoku ubóstwiane przeze mnie Suzuki GSXR 600! Kocham motocykle i dla mnie najpiękniejsza muzyka to ryk silnika !
Podobno wiosna przyjeżdża na motocyklu, ale może i skuterem. Na początek sezonu, małe i duże dwa kółka, do obejrzenia na jednej wystawie. Oczywiście w Warszawie.
Szósta odsłona Ogólnopolskiej Wystawy Motocykli i skuterów już w najbliższy weekend. Wydarzenie tradycyjnie jest świetnym wejściem w nowy sezon. Motocykliści spragnieni widoku maszyn, chętnie odwiedzają stanowiska i podziwiają salonówki. Jacy dilerzy pojawią się w tym roku? Tradycyjnie nie zabraknie BMW, czy Ducati. Będzie także Yamaha, Suzuki z Piaseczna, KTM, czy Triumph (Inter Cars). Powody do radości będą mieć sympatycy klasyki, tak pojawi się stanowisko motocykli Harley-Davidson. Co więcej Harley zaprezentuje się nie tylko w wersji tradycyjnej. Na targach pojawi się trójkołowiec Harley Tri Glide Ultra na 2014 rok.
Z motoryzacją związana od dziecka
Tworzy się rodzinna tradycja. Ojciec motocyklista od swoich młodzieńczych lat, dosiadł niezliczoną ilość jednośladów, w końcu zapuścił brodę i zatrzymał się na Harleyu. Jako pierwszy pałeczkę przejął starszy brat, którego już od małego ciągnęło, jeździł z ojcem na zloty i tym sposobem został członkiem „motocyklowej rodziny”. Jak to młody chłopak dosiadł sportowy motocykl (Kawasaki Ninja).
W końcu przyszła kolej na córkę i jest i ona. Od małej dziewczynki jeździła z tatą, chociaż na krótką rundkę po mieście. W końcu niezrażona wypadkiem motocyklowym spróbowała sama. Pierwsze kroki stawiała na Drag Starze 1100 i Harley Dyna Super Glide 1450. W końcu dosiadła swój pierwszy motocykl- Kawasaki Eliminator. Po pięciu latach wspólnego życia rozstali się. Aktualnie planuje zmianę na coś turystycznego.
Zwykle z łańcuchami zimowymi nie mamy dużego doświadczenia. Przydają się szczególnie podczas wyjazdu w góry. Na pewno planując zimowe wyjazdy, warto je mieć w zanadrzu.
Zgodnie z polskim prawem, używanie łańcuchów jest obowiązkowe na wyznaczonych odcinkach dróg. Przy jezdni rozstawione są wtedy odpowiednie znaki nakazu. W pozostałych przypadkach łańcuchów można używać, jeśli warunki są złe (mocno zaśnieżone/oblodzone drogi).
O kobiecych sztuczkach i podstępnych zagraniach, podoboju europejskich torów, o wielkiej pasji, planach i apetycie na coraz więcej rozmawiamy z
Miniony sezon był wielkim przełomem w twojej karierze. Chyba się zgodzisz?
- Rzeczywiście, przede wszystkim dlatego, że zdecydowaliśmy się na wyjazdy zagraniczne. I to był strzał w dziesiątkę! Niesamowite obiekty, fantastyczni ludzie, świetne imprezy. Argumentem, który do nas przemawiał szczególnie, były właśnie zagraniczne tory. W Polsce mamy właściwie dwie profesjonalne lokalizacje, są to tory w Poznaniu i Kielcach. Niestety są to obiekty mało dostępne poza zawodami. A zawody z reguły odbywają się tam raz w roku. Na co dzień po zostają nam lotniska, czy tory kartingowe, gdzie możemy trenować. Plany są ambitne, chce przymierzyć się do zawodów, gdzie jeździ się naprawdę szybko, dlatego był to najwyższy czas, by zacząć trening na europejskich torach. Była to świetna decyzja.
„Niedzielny kierowca”, „słodka idiotka”, czy „wychowawca”. Na polskich drogach można spotkać różne typy kierowców. Jedno jest pewne, większość z nas jest przekonana o swoich umiejętnościach. Wzorowo jeździmy jednak tylko w teorii. Może czas odpowiedzieć sobie na pytanie: jakim kierowcą jestem?
Mimo, że z badań TNS OBOP wynika, iż aż 87 procent przepytanych osób uważa, że prowadzi samochód pewnie i zdecydowanie, a prawie tyle samo uważa że zna przepisy ruchu drogowego, rzeczywistość jest nieco inna. Charakterystyczne dla polskich kierowców jest wytykanie błędów innym. W potocznej mowie funkcjonuje wiele etykietek przypinanych kierowcom. Jedne są uzasadnione, inne nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
W ostatnich tygodniach polskie media żyły serią tragicznych wypadków drogowych, do których doszło z winy nietrzeźwych kierowców. Rząd zapowiedział zaostrzenie przepisów oraz wprowadzenie obowiązku posiadania w każdym aucie alkomatu. Wcielenie w życie tej ostatniej propozycji oznaczałoby dodatkowy koszt dla kierowców. Kłopoty sprawić może jednak też m.in. kwestia norm i certyfikatów.
Więcej patroli Policji w 2014
Czy początek roku 2014 był bardziej przychylny dla kierowców niż końcówka 2013? Sprawdziłyśmy jak (i czy w ogóle) zmieniła się średnia liczba drogowych patroli.
Projekt i realizacja Agencja Social Media Pollyart