O wymagającej pasji i mocnych ramionach, które się przydają, wsparciu niezawodnych kolegów, którzy potrafią naprawić, a na pewno popatrzeć na to co pod maską, o przyjaźniach w całej Polsce i tym czymś, czego nie mają inne auta
Rozmawiamy z
Magdaleną Kowalską
posiadaczką Trabanta, założycielką grupy "Dziewczyny kochają klasyki"
Joasia Cuper, pow. pruszkowski
Jeździ BMW F700GS z 2013r. i Harley Davidson 48 Sportster XL1200X z 2010r.
31 sierpnia 2014 zakończył się rajd Baja Poland 2014 będący najważniejszym wydarzeniem cross-country w Polsce. Grupa rajdowa RMF4rt opuściła Szczecin z dwoma pucharami: za 2 i 3 miejsce w grupie Open RMPST. Jest to tym większa radość, że warunki na trasie były niezwykle trudne, co zaskoczyło nawet faworytów, którym nie udało się dojechać do mety jak np. katarskiemu kierowcy rajdowemu Nasserowi Al-Attiyah.
-Trasa była ciężka i trudna, bardzo śliska. W zasadzie na każdym kroku czekały na nas niespodzianki. Bardzo ładnie o tym powiedział Krzysiu Hołowczyc, że aż nie mógł uwierzyć w to, że jadąc 3 km/h nie mógł utrzymać się w drodze. Faktycznie taka ona była. Ale my mamy chyba dobrą taktykę, sprawdzoną: staramy się przede wszystkim dopasować do warunków, w których dane jest nam jechać. No i tu też oceniliśmy wszystko szybko, schyliliśmy głowy i dowieźliśmy wynik do mety – Andrzej Derengowski, pilot Małgorzaty Kosińskiej i zdobywca 2. Miejsca w grupie Open RMPST.
To już prawie tradycja, Speed Ladies po raz kolejny patronuje największej imprezie tunerskiej w naszym regionie. Z wielką przyjemnością zapraszamy Was na STS Tuning Show!
Po dwóch rajdach z cyklu Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych okupują pierwsze miejsce w swojej grupie Open. Jednak wszystko może się jeszcze zdarzyć, w końcu sezon rajdowy trwa a przed nimi, podobnie jak i przed resztą zawodników, najważniejszy rajd – Baja Poland. Czy czują presję „lidera”?
Rozmowa z
Małgorzatą Kosińską i Andrzejem Derengowskim
Projekt i realizacja Agencja Social Media Pollyart